Κυριακή, Ιουνίου 04, 2006

Κατεύθυνση

Σβησμένα βήματα στη λύπη της μορφής
καθώς ανα-καλείται και ανα-καλύπτεται εκ νέου
χωρίς τη δέσμευση σχήματος και πλαισίου
Τη θλίψη ξεθωριάζει η αμφιβολία ή το αντίστροφο;

Ατόφιο προσωπείο φοράει η ανάγκη της συνέχειας
για να διασχίσει ό,τι θεριεύει σπαρακτικά να την αφομοιώσει
Ου τόπος για το απρόβλεπτο
ξαφνιάζει την αυταρέσκεια του ελέγχου
κι οι κρίκοι ανα-συντάσσονται κι αγωνιούν
να δικαιώσουν τη σοφία της επιλογής τους
Ακροβασίες στα όρια νοερής ακολουθίας συμβάντων
σκόπιμα αναληφθέντων από τη φύση της τυχαιότητας

Αθώες κι ακίνδυνες οι διαδρομές στις χαρακιές του λόγου
νοσταλγικοί σταθμοί σε προδιαγεγραμμένες υπερβάσεις
τόσο τυφλές όσο και ηχηρές, αντίδοτο στο φόβο του κενού
Επίδειξη επιείκειας στη λήθη ή το αντίστροφο;

11 Comments:

Blogger scalidi said...

Η τελευταία στροφή είναι σαν να αναπαριστά ακριβώς το σημερινό πρωινό μου...

Ιουνίου 04, 2006 6:17 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλημέρα scalidi!

Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

Ιουνίου 05, 2006 9:34 π.μ.  
Blogger ηω-λιθικός said...

από ότι είδα , άλλο ένα διδυμάκι στην παρέα ...πότε γιορτάζεις ? θα σε βάλω στο ποστ με τους άλλους διδύμους...

Καλημέρες

Ιουνίου 05, 2006 11:46 π.μ.  
Blogger Jo-Anna said...

Τη θλίψη ξεθωριάζει η αμφιβολία ή το αντίστροφο;

Η αμφιβολια ξεθωριαζει την θλιψη ...


ηθελα να δοκιμασω αν δενει ο λογος της ερωτησης .
Απολυτα . Και με εκφραζει με τον ιδιο απολυτο τροπο -στοχο .

Αν και δεν ειμαι διδυμος βρισκω μια διδυμη -ιδια σκεψη στις σκεψεις-εκφρασεις σου .

Ακομα πιο μεστο το " Αθώες κι ακίνδυνες οι διαδρομές στις χαρακιές του λόγου "

Ελπιζω να εισαι καλα μικρη μου


Ιωαννα

Ιουνίου 05, 2006 2:17 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλημέρα iolithike!
Δίδυμος και μάλιστα αυθεντικός...

Είμαι στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου!

Φιλιά!

Ιουνίου 05, 2006 3:25 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Ιωάννα μου,

χάνεσαι και μας λείπεις...

Εχεις τη σκέψη και την αγάπη μου.

Ιουνίου 05, 2006 3:26 μ.μ.  
Blogger Jo-Anna said...

εχω τον γιο μου που τελειωνει το σχολειο αυτες τις μερες και ειμαι αγχωμενη

μονο συτο .αλλα σας σκεφτομαι

Ιουνίου 05, 2006 4:09 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλή επιτυχία στο γιο σου,
και όλα να πάνε καλά,
σου εύχομαι μάτια μου...

Ιουνίου 05, 2006 4:21 μ.μ.  
Blogger ellinida said...

Καλημέρα Ντρήμινγκ μου
Σε πεθύμησα . Χτύπα κανένα τηλέφωνο όταν έχεις όρεξη .
Και για πες γενέθλια !

Ιουνίου 06, 2006 11:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

Φεβρουαρίου 16, 2007 12:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it film editing schools

Μαρτίου 15, 2007 7:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home