Δευτέρα, Μαΐου 22, 2006

Μια καλημέρα...

15 Comments:

Blogger ellinida said...

Καλημέρα γλυκειά όμορφη Ντρήμινγκ . Καλή μας βδομάδα .

Μαΐου 22, 2006 8:57 π.μ.  
Blogger aeipote said...

Υποκλίνομαι στην "απλότητα" των καταχωρίσεών σας!

Καλημέρα, βεβαίως!

Μαΐου 22, 2006 9:50 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

και καλό απόγευμα

ο voas σας

Μαΐου 22, 2006 6:53 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλησπέρα αγαπητοί φίλοι...

Εύχομαι η μέρα σας να ήταν όμορφη
κι η αυριανή να είναι πιο δροσερή...

Μαΐου 23, 2006 12:08 π.μ.  
Blogger elsa said...

Καλησπέρα στο πρώτο ζεστό ανοιξιάτικο βράδι, με πυγολαμπίδες, αηδόνια και ευωδιές.
Πολύ όμορφο το μπλοκ σου dreaming.
Σε επισκέπτομαι καθημερινά.Μου αρέσουν οι φωτογραφίες σου,τα ποιηματά σου, η άμεση σχέση σου με όλους όσους σε επισκέπτονται.
Νάσαι καλά.

Μαΐου 23, 2006 12:32 π.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλημέρα Ελσα και καλώς ήλθες!

Η άνοιξη ομορφαίνει τη διάθεσή μας,
και μας γεννά επιθυμίες για "ταξίδια" ή και απλές καθημερινές απολαύσεις...

Χαίρομαι που σου αρέσουν όσα καταγράφω στο ημερολόγιό μου και σε ευχαριστώ για όσα έγραψες.

Η αλήθεια βρίσκεται στην απλότητα και η ομορφιά στην αμεσότητα, δε συμφωνείς;

Μαΐου 23, 2006 11:39 π.μ.  
Blogger elsa said...

Αχ,ναι,συμφωνώ.
Οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων θα ήταν τόσο διαφορετικές...

Καλό σου βράδι.

Μαΐου 24, 2006 12:37 π.μ.  
Blogger Jo-Anna said...

Καλημερα απο μια βροχερη πολη .

Αυτες τις μερες δινει ο γιος μου εξετασεις και ειμαι μεσα στο αγχος .
Ωστοσο ειδα την ομορφη φωτογραφια σου που κλαιει την δροσια της .
Και σε μενα λειπουν πολλες φορες οι Καλημερες μας .

Καλημερα ομορφουλα μου

ΥΓ. η τελαυταια φωτο στο βλογκ μου δεν ειναι το σκιουρακι αλλα ενα πουλι που πετυχα τυχαια στην προσπαθεια μου να βγαλω το σκιουρακι .

Μια γλυκια αγκαλια

Μαΐου 24, 2006 10:34 π.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλή μου Ιωάννα,

χαίρομαι που είσαι καλά!

Μακάρι να έβρεχε κι εδώ,
τις τελευταίες μέρες έχει υπερβολική ζέστη...

Εύχομαι καλή επιτυχία στο γιο σου!

Οσον αφορά τη φωτογραφία στο blog σου είναι καθαρή και πολύ όμορφη...

Πολλά φιλιά!

Μαΐου 24, 2006 12:05 μ.μ.  
Blogger nyctolouloudo said...

καλημέρα δροσερό λουλούδι!

Μαΐου 24, 2006 2:03 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλημέρα στα χρώματα της άνοιξης...

Μαΐου 24, 2006 2:30 μ.μ.  
Blogger Epicuros said...

Καλημέρα. Μου αρέσουν οι φωτογραφίες που ανεβάζεις (περισσότερο από τα ποιήματα γιατί με την ποίηση δεν καταφέρνω να καταλάβω πολλά. Μάλλον μου λείπει η φαντασία...).

Μαΐου 28, 2006 8:15 π.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλώς ήλθες επίκουρε!

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Μαΐου 28, 2006 10:07 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! video editing programs

Μαρτίου 15, 2007 2:25 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

best regards, nice info » » »

Απριλίου 25, 2007 7:24 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home