Δευτέρα, Μαΐου 15, 2006

Καλή εβδομάδα!

11 Comments:

Blogger aeipote said...

Επίσης!

Μαΐου 15, 2006 9:46 π.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλώς ήλθες στα μέρη μας Αείποτε!
Να έχεις μια βδομάδα γεμάτη ομορφιά...

Μαΐου 15, 2006 12:22 μ.μ.  
Blogger Jo-Anna said...

Καλη εβδομαδα στο γαλαζιο σου .

Απο Την Τεργιεστη με πολυ τρυφεροτητα και χρωματα

Μαΐου 15, 2006 1:37 μ.μ.  
Blogger Stavros Katsaris said...

Καλησπέρα. Ανακάλυψα το blog σου από την ραφ.
Θα έρχομαι συχνά μου αρέσουν τα τοπία σου.

Φιλικά!

Μαΐου 15, 2006 5:10 μ.μ.  
Blogger markos-the-gnostic said...

έχουμε μια παρόμοια κλιση στις photo. επιφυλάσσομαι να σου στείλω.

ακόμη και αν δεν έρθει το φως
ας χαρούμε μες στο σκοτάδι
οι σκιές ας γίνουν οι αχτίδες μας
κι η θέλησή μας ο θεός μας

Μαΐου 15, 2006 5:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

....καλή και δημιουργική σου βδομάδα καλή μου dreaming

ο voas σας

Μαΐου 15, 2006 9:24 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Jo-anna: Καλή εβδομάδα και σε σένα!
Χάθηκες ή μου φάνηκε;

Stavro: Καλώς ήλθες!
Είσαι ευσπρόδεκτος!
Θα σε επισκεφτώ κι εγώ...

Marko: Καλώς ήλθες κι εσύ!
Ανυπομονώ να δω και τις δικές σου φωτογραφίες.

Voa: αγαπημένο μου φίδι,
να είσαι πάντα καλά.
Την αγάπη μου!

Μαΐου 15, 2006 10:28 μ.μ.  
Blogger ηω-λιθικός said...

Kαλή βδομάδα...καλώς σας βρήκα ...
πολύ εκλεπτισμένο blog ... θα έρχομαι συχνά...

Μαΐου 16, 2006 8:26 π.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλώς ήλθατε, αγαπητέ!
Το blog μου κοκκινίζει στα καλά σας λόγια!

Την καλημέρα μου!

Μαΐου 16, 2006 8:28 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

That's a great story. Waiting for more. »

Φεβρουαρίου 23, 2007 3:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Looking for information and found it at this great site... What side effects does efexor venlafaxine have cpu cooling software http://www.valium-online-0.info/Cpu-temperatur-amd-3200.html Real estate in sooke social security number check free Site www.htpcompany.com cpus Claymont women who are in wheelchairs 1gb fast compact flash Wisconsin medical malpractice centre legal User guide to answering machine

Μαρτίου 03, 2007 4:53 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home