Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

Παράθυρα στη θάλασσα...

5 Comments:

Blogger Jo-Anna said...

Πες μου οτι τις εχεις τραβηξει εσυ αυτες τις φωτογραφιες για να ζηλεψω .



ΥΓ. εχω τραβηξει κι εγω μεσα απο το αεροπλανο για Αμερικη σε πολυ κοντινο πλανο ακτες αλλα δεν βγηκαν τοσο ομορφες .μα ουτε κι αυτε που τραβηξα στο ελικοπτερο κι ας ηταν αρκετα κοντινα πλανα.
Εχουν την δραση του χωρου και του χρονου μα οχι την μαγεια των χρωματων .
Θα σου στειλω ομως . Εσενα ειδικα θα σου αρεσουν

Σε φιλω ξανα

Μαΐου 10, 2006 1:39 μ.μ.  
Blogger dreaming said...

Καλησπέρα Ιωάννα!

Ο,τι έχω ανεβάσει είναι δικό μου, εκτός από τις δύο αυτές φωτογραφίες! Μη ζηλέψεις λοιπόν.

Οσες φορές προσπάθησα να τραβήξω από αεροπλάνο, δεν με ικανοποίησε το αποτέλεσμα. Ακριβώς όπως το γράφεις. Χάνουν στα χρώματα και τη ζωντάνια.

Ασχολούμαι χρόνια με τη φωτογραφία, έχω κι εγώ πολύ υλικό αν θες να σου στείλω, κατανεμημένο σε θεματικές ενότητες.

Θα περιμένω τις φωτογραφίες σου! Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσουν.

Φιλιά πολλά.

Μαΐου 10, 2006 9:54 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

What a great site
» » »

Ιανουαρίου 25, 2007 2:52 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

Μαρτίου 05, 2007 7:36 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! call center outsourcing America levitra prescription Ultram pictures Dom fem feminization fiat 126p 1990's shirts otr tires

Απριλίου 26, 2007 7:52 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home